سلام و سپاس خود را به محضر وزير محترم بهداشت و درمان و رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي يزد و همكارانشان و مسئولان محترم شهرستان و مسئولان و كاركنان و پزشكان محترم شبكه بهداشت و درمان و بيمارستان امام جعفر صادق (ع) ميبد و خيرين و نيك انديشان بزرگوار ميدان بهداشت و درمان تقديم مي نمايم.

توسعه بهداشت و درمان و دسترسي به شاخص ها و سرانه هاي تعريف شده در اين زمينه هدف بلندي است كه كشور و استان و شهرستان بايد به سوي آن گام بردارد تا كشور و ميهن اسلامي به قله هاي بلند دست يابد.

به ويژه آنكه هرگونه همياري و كمك در اين ميدان بهترين خدمت به خلق خدا در شرايط خاص و ويژه است. و از پاداشي بي بديل و بي پايان برخوردار است.

به حمد الله اين منطقه نمادي از همياري مردمي و همت والاي مسئولان محترم و حضور خالصانه بخش خصوصي و خيرين بزرگوار است و افتتاح چند طرح مهم و رتبه ممتاز بيمارستان امام جعفر صادق (ع) و طرح هاي گوناگون آن از آغاز تا به امروز همه بازتابنده خداخواهي و انسان دوستي و همدلي و صميميت مردم عزيزمان است.

اينجانب از همه مسئولان و كاركنان و خيران محترم كه پيگير و پايه ريز اين همه پيشرفت و تعالي و خدمت بوده اند تشكر و تقدير و براي خيراني كه به رحمت حق پيوسته اند طلب مغفرت و براي دست اندركاران و كساني كه در امر توسعه بهداشت و درمان و اين طرح ها سهيم بوده اند آرزوي سرافرازي و سعادت مي نمايم و اميدوارم با همين همياري و همراهي و با همت والاي همه آنان اين منطقه قطب مهم بهداشتي و درماني و علمي و پزشكي شود و زمينه تاسيس دانشكده پزشكي و تبديل بيمارستان به بيمارستان دانشگاهي و رسيدن به قله بلند بهداشت و درمان جامع و كامل و عادلانه فراهم آيد و همه بندگان خداوند و مستمندان و نيازمندان و بيماران از آن بهره مند شوند.

عليرضا اعرافي-امام جمعه شهرستان ميبد




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا